آتش‌سوزی ساختمان دانشگاه تهران خسارت جانی نداشت | علت در دست بررسی است

آتش‌سوزی ساختمان دانشگاه تهران خسارت جانی نداشت | علت در دست بررسی است

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:مشاور رئیس دانشگاه تهران در رابطه با آتش‌سوزی یکی از ساختمان‌های دانشگاه تهران گفت: علت حادثه در دست
اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
مشاور رئیس دانشگاه تهران در رابطه با آتش‌سوزی یکی از ساختمان‌های دانشگاه تهران گفت: علت حادثه در دست بررسی است ولی هیچ خسارت جانی رخ نداده است.

به گزارش فارس، دكتر احمد خضری مشاور رئیس دانشگاه تهران در رابطه با آتش سوزی یکی از ساختمان های این دانشگاه در خیابان 16 آذر، گفت: بخشی از ساختمان مرکز بهداشت دانشگاه تهران در حال بازسازی بوده که ضایعاتی مانند کاغذ و کارتن نیز در حال جمع آوری بوده است و این ضایعات بر اثر بی احتیاطی کارگران ساختمانی آتش گرفت.

وی افزود: در این ساختمان هیچ فردی حضور نداشته و به همین دلیل خسارت جانی نداشتیم.

خضری گفت: علت حادثه در دست بررسی است و آتش سوزی نیز به سرعت با ابزارهای اولیه کارکنان مرکز بهداشت مهار شده و سپس آتش نشانان به سرعت به محل حادثه رسیدند و هیچ خسارت جانی و مالی رخ نداده است.

ظهر چهارشنبه 20 بهمن ماه یکی از ساختمان های دانشگاه تهران دچار حریق شد که به گفته یکی از مأموران آتش نشانی این حادثه تحت کنترل و آتش در حال مهار شدن است. این آتش سوزی در ساختمانی در کنار ساختمان اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران رخ داد و موجب تجمع دانشجویان بسیاری در مقابل این ساختمان شد.

این حادثه در حالی رخ داد که دانشجویان در طبقه پایین محل آتش سوزی در حال صرف نهار بودند و با حضور نیروهای آتش نشان به سرعت ساختمان تخلیه شد و دانشجویان به بیرون از محل حادثه هدایت شدند.